منتدى كلية تربية المنصورة

اهلا بك زائرنا العزيز
إذا كنت عضـــــــــو
فيجب عليك تسجيـــل
الدخـــــــــــــــــــول
اما إذا كنت زائر جديد
فيجب عليك التسجيل أولا




 
الرئيسيةبوابه تربيهاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة مارس 25, 2011 6:39 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :







.. صباحكم / مسائكم ..

من هـُنا ستنطلق حملة :-






ابتسم معــنا








اصبحت الابتسامه في زمننا صعبه
وكثير ما نرى اناس يبدئون يومهم بالغضب
ومهما قدمت لهم من خدمات لا يقابلونها الا بالتكشيره والعبس
ولا يعلمون ان الابتسامه توحي للنفس بالتفاؤل والسعاده








الحمله تدعو لنشر الابتسامه




اريد من يدخل هنا يدخل لقلبه بعضاً من الأمل ولا يخرج الا وهو مبتسم .. وبمساعدتكم طبعاً ..
فامل منكم ان تشاركون بهذه الحمله باي مشاركه توحي لنا بالامل والتفاؤل
والابتسامه



( قصيده مضحكه . مقوله مضحكه . نكت
صور مضحكه )







لابتسامه في وجه اخيك صدقه





فلا تدع احد يتذكر وجهك وانت عابس
بل اجعل وجهك البشوش املاً لمن حولك











وتذكر " هنا لا مكان للعبوس والكدر ....




أنتظر مـُشاركاتكم
وانشاء الله تكونو كلكم من السعداء





امل ... تفاؤل ... مرح ... فرح ... بسمة ... ضحكة ...


هــــــــي

الحيــــــــــــــــــــــاة



[/center]


عدل سابقا من قبل kHoOkHa في الجمعة أغسطس 12, 2011 8:56 pm عدل 3 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

كاتب الموضوعرسالة
ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ
مشرفه قسم الصحه والاناقه
مشرفه قسم الصحه والاناقه



انثى
الميزان القرد
عدد المساهمات : 9567
العمر : 24
المزاج : آلحَمد لله ♥
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 36761

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الخميس أغسطس 11, 2011 1:11 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوووووين الحاجات دى يا خوخه






أعـشـق هــدوء الـليــل . . . !
لـأنـه يـأخـذنـي لـ دنيــآ أعيشهـآ بــ مفـردي !!

♥♥

yoyo0o




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الخميس أغسطس 11, 2011 1:13 pm

ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

حلوووووين الحاجات دى يا خوخه

انتي احلي يا يويتي
منورررررررررررررررررراني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Ashraf
عضو ماسى
عضو ماسى


ذكر
الجدي الماعز
عدد المساهمات : 3179
العمر : 24
المزاج : الحمد لله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 29024

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الخميس أغسطس 11, 2011 1:59 pm

ههههههههههههههههههههههههههههه

شكلك فاهمه يا خوخه هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 4:08 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
لا مانت فهمني علشان افهم
هههههههههههههههههههههههههه
منور يا فضل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 4:42 pm

وصلنا عام2011 !!.

ومازال النــاس إذا شافوكـ طالع من المسجد بسألوكـ :: خلّصتووو ؟
.
.
.
لا والله الإمام طلعنا نشم هوا شوية ونرجع

ههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 4:56 pm

أحدث المعاكسات الرمضانيــــه :

,
,
,
,
,
,
,

"عليكي أسنان زي كوباية الميه ساعة الأذان"

عليكي شفايف زي حبة القطايف

تعالي عندي يا أحلى من التمر الهندي

بحبك يا مفعوص وانتا بتشرب عرقسوس

وعلي راي الشاعر: عشمنى بالمحبة وشعلقنى بالهوا حايلتة حبة حبة زودها وأتلوى



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 5:13 pm

محشش باكل عيش وجبنة
قاله صاحبه :: قول بسم الله قبل الأكل ..
رد عليه :: ليه؟
قاله :: علشان ما يأكلش معاك الشيطان ...

قال المحشش : ياعم الشيطان ساب الناس إللي ف ماكدونالدز وكنتاكي و جاي يأكل معاي عيش وجبنة !!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 5:17 pm

سلاح الام










. البهدلة :
وهي عبارة عن اطلاق شتائم متعددة بسرعة 24 ميجا بايت بالثانية غالبا ما تنتهي
بجملة: اقسم بالله اني مخلفة عاهات
ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 7:31 pm

[size=18]
مدمن فيس بوك راح يخطب

أبو البنت سأله : إنت بتعمل إيه في حياتك ؟؟
.
....
..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قاله : والله يا عمى أنا من البروفايل للبيدج و من البيدج للبروفايل

لا بروح يوتيوب ولا ماسنجر .. ماليش أصحاب هكرات .. ولا بروفايلات مزوره

واسألوا عنى في الفيس سمعتى زي الفل

نقرأ الفاتحه يا عمى ولا عند حضرتك أى كومنت
[/
ize]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 7:36 pm

الــمــصــرى هــو الــوحــيــد الــلــى:
.
.
.
.
.
.
.
- بــيــحــط الــريــمــوت كــونــتــرول فــي كــيــس بــلاســتــيــك كــعــادة فــرعــونــيــة

- يــقــف يــتــكــلــم عــلــى الــبــاب نــص ســاعــة بــعــد انــتــهــاء الــزيــارة والــســلام

- لــمّــا تــفــتــح نــمــلــيــة الــمــطــبــخ هــتــلاقــي عــنــده عــشــريــن بــرطــمــان بــتــاع مــربــى فــاضــي بــقــالــهــم ســنــيــن ومــازال مُــصِــر عــلــى جــمــع الــمــزيــد

- لــســه عــنــده إصــرار إنــه يــتــكــلــم بــصــوت عــالــي فــي الــتــلــيــفــون لــمــا تــكــون الــمــكــالــمــة دولــيــة عــشــان الــتــانــي يــســمــعــه

مــصــري وافــتــخــررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 8:43 pm

دكتور مصرى بيسأل دكتور امريكانى : انت مرتبك كام ؟

قاله : 50 الف دولار فى الشهر

رد الدكتور المصرى : يا انهار اسود ... ودول بقى بتاخدهم ليه ؟

رد الامريكانى : مرتبى اساسا 20 الف دولار

و10 الاف بدل سفر

و10 الاف بدل عدوى

و10 الاف بدل شيفتات زيادة

انما انت مرتبك كام ؟

رد المصرى : 400 جنيه

الامريكانى متعجبا : ودول بدل ايه ؟

المصرى : دول بدل ما اشحت
هههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 8:46 pm

نحن المصريون ليس لنا مثيل!!

فنستخدم

المفتاح
لتشغيل السيارة
دق الباب
حك الأذن
تفتح به الكراتين

كلاكس السيارة
تسلم به
تنادي به
تضارب به
تحتفل به

الجريده
يقرونها
سفرة للاكل
أرضية دروج للمطبخ
تنظيف الزجاج
لف الخضار والفواكه

الحذاء
نلبسها
نضرب بها
قتل الصراصير
وللتزلج أحيانا

علاقة الملابس
نعلق فيها
نربط بها بعض الأشياء
ضرب الاولاد
ههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 9:52 pm

مدفع الإفطار ضرب ..
.
.
.
.
.
.
مضربش ادينا مستنين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 11:15 pm

محاورة شعريه بين محششين
يَقٌول ﺂلشّآعرُ ﺂلمَحٌشش ;
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺂمس ﺂلصبحٌ .. بّعد ﺂلعصِر .. في أخر ﺂللُيَل
ضَحكت بَحزن .. فرٌحآنّ مَنُ ضَيِق صَدِريّ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
رد المحشش الثاني يقول :
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.

البارحة وأنا نـاايم .. ما جاني نوم ..
أعد نجوم السماء .. والشمس تحرقني !
هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 11:35 pm

واحد مسطول حلم لن :
واحد اخرس
بيقول لواحد اطرش
ان واحد اعمى
شاف واحد اعرج
بيجرى ورا واحد اصلع
علشان يسرح له بالعافيه



هههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الجمعة أغسطس 12, 2011 11:44 pm

انزعج شاب من حبيبته من كثرة مطالبتها له بالزواج
فأهداها دب صغير
فغضبت ورمت الدب في نصف الطريق
وعندما جاء حبيبها ليلتقطه من الطريق
صدمته سيارة ومات
وفي عزائه كانت تمسك بالدب وتحضنه وتبكي
وفجأة تكلمت الآلة داخل الدب تتزوجيني
الخاتم موجود ف جيبى
فقالت والدموع تسيل من عيونها
نعم أقبل
فرفع الكفن عن نفسه
وقالها اخيرا.ما لسه بدرى يا هانم
فماتت البنت من الصدمه
و مات الشاب حزنا
وعاش الدب الحمد لله



هههههههههههههههههههههههه
رخمة مش كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    السبت أغسطس 13, 2011 4:34 pm

شحات بيسألوه لو كسبت مليون دولار هتعمل بيهم إيه ؟
.
.
.
.
....
.
.
.
.
قالهم :
( هبني جامع كبير و أشحت أدامه لوحدي
)



ههههههههههههههههههه
اهبول اوووووي
هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ
مشرفه قسم الصحه والاناقه
مشرفه قسم الصحه والاناقه



انثى
الميزان القرد
عدد المساهمات : 9567
العمر : 24
المزاج : آلحَمد لله ♥
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 36761

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الأحد أغسطس 14, 2011 12:36 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

تسلمى ع المجهــود يا خوخه







أعـشـق هــدوء الـليــل . . . !
لـأنـه يـأخـذنـي لـ دنيــآ أعيشهـآ بــ مفـردي !!

♥♥

yoyo0o




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Ashraf
عضو ماسى
عضو ماسى


ذكر
الجدي الماعز
عدد المساهمات : 3179
العمر : 24
المزاج : الحمد لله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 29024

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الأحد أغسطس 14, 2011 2:52 pm

ههههههههههههههههههههههههههه

تسلم ايدك يا خوخه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الأحد أغسطس 14, 2011 5:12 pm

تسلمولي يارب
منوررررررين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ
مشرفه قسم الصحه والاناقه
مشرفه قسم الصحه والاناقه



انثى
الميزان القرد
عدد المساهمات : 9567
العمر : 24
المزاج : آلحَمد لله ♥
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 36761

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    السبت أغسطس 20, 2011 12:55 pm

في وحده بتتكــلم مع حبيبها قــالــتـلو احنا لازم نســيب بعض عشان { رمضان } قــلها ماشي

ثاني يوم دخل عندها عالوول
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

لـــقاها حـــاطه
In a relationship with
رمضــــان كمـــال








أعـشـق هــدوء الـليــل . . . !
لـأنـه يـأخـذنـي لـ دنيــآ أعيشهـآ بــ مفـردي !!

♥♥

yoyo0o




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ
مشرفه قسم الصحه والاناقه
مشرفه قسم الصحه والاناقه



انثى
الميزان القرد
عدد المساهمات : 9567
العمر : 24
المزاج : آلحَمد لله ♥
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 36761

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    السبت أغسطس 20, 2011 12:58 pm

كمان 50 سنه
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الإبن بيسأل أبوه : بابا ازاي اتعرفت على ماما
يا إبني كنت حاطط بوست عالفيسبوك وأمك عملتلي لايك
وعلي رأي المثل .. اولها آد و أخرها ولاد










أعـشـق هــدوء الـليــل . . . !
لـأنـه يـأخـذنـي لـ دنيــآ أعيشهـآ بــ مفـردي !!

♥♥

yoyo0o




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kHoOkHa
عضو مؤسس
عضو مؤسس


انثى
الميزان الثور
عدد المساهمات : 2301
العمر : 19
المزاج : الهـــــــمــ اعنــــــــي علــــــــي ذكــــــركـ وشكــــــــــركـ وحســــــن عبــــــــــادتـــكـ ...
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 26544

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    السبت أغسطس 20, 2011 1:22 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
جاااااااااااااااامدين جــــدي
هههههههههههههههه
تسلم ايديكي يا يويتي
منوراااااااني ديماا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ
مشرفه قسم الصحه والاناقه
مشرفه قسم الصحه والاناقه



انثى
الميزان القرد
عدد المساهمات : 9567
العمر : 24
المزاج : آلحَمد لله ♥
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 36761

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الثلاثاء أغسطس 30, 2011 8:49 am



very Cute ...... :D






أعـشـق هــدوء الـليــل . . . !
لـأنـه يـأخـذنـي لـ دنيــآ أعيشهـآ بــ مفـردي !!

♥♥

yoyo0o




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
GiRl StOorY
مشرفة قسم الصور
مشرفة قسم الصور


اسلامى 1
انثى
الحمل القرد
عدد المساهمات : 6331
العمر : 24
المزاج : اذوب فى اوتار احلامى .. فاعزف لحن ايامى .. وفى قلبى .. من الهمسات .. ماتنوء به العَبَرات ..!!
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 29547

مُساهمةموضوع: رد: _ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _    الأحد سبتمبر 18, 2011 5:35 pm

ÎŋňöĆĕŅť ĂŋǦēĻ كتب:
كمان 50 سنه
.
.
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الإبن بيسأل أبوه : بابا ازاي اتعرفت على ماما
يا إبني كنت حاطط بوست عالفيسبوك وأمك عملتلي لايك
وعلي رأي المثل .. اولها آد و أخرها ولاد




هههههههههههههههههههههههه
حلوه دى


ربمآ أنآ تغيرت .. !!
آو من حولي آجبرني على آلتغّيـر
آصبحت لآ آريد آن آكون عآئق بحيآة شخص مآ ..
من يريدني فليتأكد كل آلتأكيد آنني آنآ آيضآ آريده ..
.........
...ومن آصبح وجودي في حيآته ’ ثقيل ’
فليأتي إلي ..
و أنآ وبكل صدر رحب سأستجيب بمآ يقول دون
آن آحدث لآ ضجيج ولآ مشكلـه ولآ آي شي ..
فقط سأبتسم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
_ _ _ حمـــــــــلة ابتســــــــم معنــــــــــــا _ _ _
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية تربية المنصورة  :: المنتديات العامه :: القسم العام-
انتقل الى: