منتدى كلية تربية المنصورة

اهلا بك زائرنا العزيز
إذا كنت عضـــــــــو
فيجب عليك تسجيـــل
الدخـــــــــــــــــــول
اما إذا كنت زائر جديد
فيجب عليك التسجيل أولا




 
الرئيسيةبوابه تربيهاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 وزاره ماتمت..........(نيو لوك)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 

تختار مين رئيسة وزراء في توبيك وزاره ماتمت نيو لوك
همس القلب
11%
 11% [ 2 ]
maroOo
68%
 68% [ 13 ]
pure spirt
21%
 21% [ 4 ]
مجموع عدد الأصوات : 19
 

كاتب الموضوعرسالة
Mr Horas
مشرف كرسى الاعتراف
مشرف كرسى الاعتراف



ذكر
الجوزاء الثعبان
عدد المساهمات : 2195
العمر : 27
المزاج : اعتزلت الشعر
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30015

مُساهمةموضوع: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأحد فبراير 07, 2010 8:33 am



طبعا كما عودناكم علي التالق دائما اتينا لكم بفكره جديده
هانحاول ان احنا نغير شويه في التوبيك دا وبدل ما انا اختار وزير انتوا اللي هاتختاروه
عن طريق الانتخابات هيه هيه هيه هيه هيه هيه
والانتخابات هاتكون عن طريق الاستفتاء او التصويت
وهانختار ثلاث اعضاء يخشوا مع بعض التصويت واللي هايكسب هايشكل الوزاره بتاعته
في التوبيك الاساسي مش دا
والاتنين اللي عايخسروا هايخشوا مع واحد كمان في الاستفتاء اللي بعده
والوزارات بتاعتنا كالاتي
1-وزير الشياكه والاناقه

2-وزير التنميه البشريه
3-وزير الثقافه
4-وزير الفكاهه والكوميديا
5-وزير الفن والتمثيل
6-وزير النكد والعكننه
7-وزيرالطعامه والحلاوه
8-وزير الجمال
9-وزير الدفاع عن المنتدي
10-وزير العلاقات الخارجيه
11-وزارة الجدعنه
12-وزارة حل المشاكل
13-وزارة القلب الطيب
14-وزارة التعاون

وان شاء الله ربنا معاكوا ومعايا والاستفتاء هايمشي البنات الاول وبعدين الصبيان لان المثل بيقول ايه العريس فرست والمثل الاخر بيقول ليدز فرست
اختاروا انتوا بقي
ههههههههههههههههههههههههههه
يالا يا احلي اعضاء استعدوا للانتخابات






ملعون يا هذا فقد كنت ملكا
ملعونة جواريه
ملعون سرحه وكرسيه
ملعونة احلامه وامانيه
ملعون هذا القصر ومن فيه
ملعونة يا ملكة الحب فالقلوب تدور
ملعون كل قلب به نور
ملعونة كل نفس تثور
علي حبيب خائن فتبا للجسور
التي تنقل الحب والخيانه
ملعونة قلوب النساء
ملعون داء بلا دواء
ملعونة يا حبيبتي يا بلهاء
ملعونة يا عارية الخلاء
ملعونة يا من تستتري بالهواء
شاف جاف لا يستر الا الانقياء


عدل سابقا من قبل Mr Horas في السبت فبراير 13, 2010 2:04 am عدل 2 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.trmuns.yoo7.com
Mr Horas
مشرف كرسى الاعتراف
مشرف كرسى الاعتراف



ذكر
الجوزاء الثعبان
عدد المساهمات : 2195
العمر : 27
المزاج : اعتزلت الشعر
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30015

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأحد فبراير 07, 2010 8:37 am


بلاش يا شباب
رشاوي في الانتخابات
عاوزين انتخابات نزيهه
واللي بيرشي رايح مارينا
لا النار
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يالا عاوزين نسخن




ملعون يا هذا فقد كنت ملكا
ملعونة جواريه
ملعون سرحه وكرسيه
ملعونة احلامه وامانيه
ملعون هذا القصر ومن فيه
ملعونة يا ملكة الحب فالقلوب تدور
ملعون كل قلب به نور
ملعونة كل نفس تثور
علي حبيب خائن فتبا للجسور
التي تنقل الحب والخيانه
ملعونة قلوب النساء
ملعون داء بلا دواء
ملعونة يا حبيبتي يا بلهاء
ملعونة يا عارية الخلاء
ملعونة يا من تستتري بالهواء
شاف جاف لا يستر الا الانقياء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.trmuns.yoo7.com
pure spirit
عضو مؤسس
عضو مؤسس



انثى
الحمل الثعبان
عدد المساهمات : 2088
العمر : 27
المزاج : need to be happy
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30865

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأحد فبراير 07, 2010 10:19 am

فل يا محمد
وبعيد عنى بقى
وانتخباتنا نزيهة بعون الله

يلا يا شباب
عيشوا
واختاروا
سرييييييييييييييييعا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alostaz
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
الجدي القط
عدد المساهمات : 1483
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28307

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأحد فبراير 07, 2010 9:55 pm

هههههههههه انتم متاكين من نزاهة الانتخابات دى
على العموم فكره جميله يا باشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sandy
عضو ذهبي
عضو ذهبي


انثى
العذراء التِنِّين
عدد المساهمات : 1384
العمر : 28
المزاج : يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30437

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأحد فبراير 07, 2010 11:57 pm

ربنا يوفقكم كلكم ولو اقدر انتخبكم انتو التلاتة كنت عملتها


ممكن بقى ازور بطاقة انتخابية وانتخبكم........اتمنى للكل النجاح والتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr Horas
مشرف كرسى الاعتراف
مشرف كرسى الاعتراف



ذكر
الجوزاء الثعبان
عدد المساهمات : 2195
العمر : 27
المزاج : اعتزلت الشعر
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30015

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الثلاثاء فبراير 09, 2010 9:10 am


يا ايها الاعضاء الكرم المجلين
نشكركم علي مجهوداتكم وانتخابكم لرئيسة وزارة المنتدي للمره الاولي
مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارو
الف مبروك يا مارو يالا بقي خشي شكلي الوزاره بتاعتك اللي تتمنيها للمنتدي
وان شاء الله تكون وزاره ناجحه وحكومه متفوقه
الف مبروك يا مارو




ملعون يا هذا فقد كنت ملكا
ملعونة جواريه
ملعون سرحه وكرسيه
ملعونة احلامه وامانيه
ملعون هذا القصر ومن فيه
ملعونة يا ملكة الحب فالقلوب تدور
ملعون كل قلب به نور
ملعونة كل نفس تثور
علي حبيب خائن فتبا للجسور
التي تنقل الحب والخيانه
ملعونة قلوب النساء
ملعون داء بلا دواء
ملعونة يا حبيبتي يا بلهاء
ملعونة يا عارية الخلاء
ملعونة يا من تستتري بالهواء
شاف جاف لا يستر الا الانقياء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.trmuns.yoo7.com
شروق الشمس
عضو ذهبي
عضو ذهبي


انثى
القوس القط
عدد المساهمات : 968
العمر : 28
المزاج : أتحدى لياليك ياغروب
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 29199

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الثلاثاء فبراير 09, 2010 10:41 am


نيو لوك فى منتهى الجمال ياحورس
وفى انتظار سيادة الوزيره / مارووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.amrkhaled.net
pure spirit
عضو مؤسس
عضو مؤسس



انثى
الحمل الثعبان
عدد المساهمات : 2088
العمر : 27
المزاج : need to be happy
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30865

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الثلاثاء فبراير 09, 2010 12:18 pm

وزيرتى حبيبتى
على وزن وزتى حبيبتى

مبروك الوزارة يا معلمة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alostaz
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
الجدي القط
عدد المساهمات : 1483
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28307

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الثلاثاء فبراير 09, 2010 7:37 pm

مبروك يا مارو
اول طلب من احد افراد الشعب
عايزين المرتبات تزيد
ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prences DndN
عضو فضي
عضو فضي


انثى
الجدي الحصان
عدد المساهمات : 522
العمر : 25
المزاج : coOoOoOool
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28609

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأربعاء فبراير 10, 2010 2:31 pm

مبرووووووووووووووووووووووك ياباشا
والله فرحتلك ياماااااااااارو ياقمر
يلا بقا
ابقى افتكرى الغلابه اصحابك بس
وانا بطالبك بكارت شحن ب عشره جنيه لكل عضو من اعضاء المنتدى وال موافقنى ع الراى يقول هييييييييييييييييييييه اصدى يرفع ايييييده يوووووووووووووه يقول موافق وخلاص
ههههههههههههههههههههههههههههههه


يلا ياقمر الف مليون مبرووووووووووووووووووووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DoDo 2009
مشرفه اقسام الحب
مشرفه اقسام الحب



انثى
الميزان الثعبان
عدد المساهمات : 14430
العمر : 27
المهنه :
النقاط : 43649

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأربعاء فبراير 10, 2010 4:09 pm

مبروووووووووك يا مارو

سورى قصدى يا معالى الوزيره

متنسيش الشعب بقى المسكين














لا تتسائلوا عن رجُلى ..
ولا ترهقوا أنفسكم فى البحث عنه
ولا تحاولوا إيجاده فيما بينكم ...

ليس لأنه رجل فاق قدرات البشر

... ولكنه ..
رجل استطاع أن يمتلكنى ويحاصر أحلامى
(فهو حب عمرى .... اخبئه داخلى ويسكن داخل ايامى)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


I MISS YOU
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو https://www.facebook.com/pages/عفوا-فأنا-انثى-لن-يشبهنى-احد/1542
maroOo
عضو ماسى
عضو ماسى


انثى
السرطان الحصان
عدد المساهمات : 6775
العمر : 26
المزاج : أملى بالله كبير
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 33643

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأربعاء فبراير 10, 2010 5:23 pm


الله يخليكم يا جماعه تسلمولى ومرسى لكل ال صوتولى
مرسى يا شيخ ع التوبيك ومرسى ع كلامك الجميل دا
شروق الشمس ربنا يخليكى ليا ووالله انتى وحشاااااااانى موت ومرسى ليكى
بيور اسبرت يا احلى بيور ف الدنيا وزتك بتبحبك اوى وبتقولك مرسى ليكى
الاستاااااااااااذ مرسى على مرورك وان شاء الله ناويه اخلى المرتبات تزييييييييييييييييد من جنيه لجنيه ونص
هههههههههههههههههههههههههههه ايه رايك ؟
رنسس دندن يا احلى انتيمه ف الدنيا تسلميلى ربنا يخليكى ليا
دودو مرسى يا جميل ربنا ميحرمكيش منى ابدا هههههههههههه

بما انى رئيسة الوزرا قررت انى اشكل وزاره بحق ربنا والله
نزييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييهه واخددين بالكم نزييييييييييييييييييييييييهه
بسم اله الرحمن الرحيم

1-وزير الشياكه والاناقه

همسة حنين

2-وزير التنميه البشريه

ايمى كل يوم

3-وزير الثقافه

بلال - الاستاذ



4-وزير الفكاهه والكوميديا

مستر حورس - بيور اسبرت

5-وزير الفن والتمثيل

الشيمى - عبد الحميد

6-وزير النكد والعكننه

مش عارفه بس معتقدش ف حد هيبقى ف الوزاره دى . من يوم ما دخلت المنتدى وملقتش حد ممكن يبقى فيها .


7-وزيرالطعامه والحلاوه

مونى - صعبة المنال

8-وزير الجمال

برنسس دندن


9-وزير الدفاع عن المنتدي

ذا جوست - خالد 22 - ميدو استار

10-وزير العلاقات الخارجيه

ميدو


ولو يسمحلى مستر حورس اكون 4 وزرات جديده بجد يستحقوا انهم يكونوا موجودين


وزارة الجدعنه

همس القلب

وزارة حل المشاكل هههههههههههههههههههههه

دوددا - بيبو 3000

وزارة القلب الطيب

دودو2009


وزارة التعاون

فرولايه - بوسى كات



انا عارفه انى سبت ناس كتير اوى تستحق انها تتحط ف الوزاره
انا بس عاوزه اعمل تغير مش اكتر
وبجد مرسى ليك يا حورس ع التوبيك وانك حطتنى فيه









الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
bosycat
مشرفه يلا نلعب
مشرفه يلا نلعب


انثى
الاسد الماعز
عدد المساهمات : 1781
العمر : 25
المزاج : لا اله الا الله سيدنا محمد رسول الله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28624

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأربعاء فبراير 10, 2010 5:41 pm

مارووووووووووووو ماروووووووووو تحيا مارو اللى ماكلانا و معيشانا فى نعيم ههههههههههههههههه بس مافيش وزيرة بتبقى عسل كده ابدا و صغنطوطة ههههههههه بس هاتبقى وزيرة شيك و عسل يا مارو عندى ليكى طلب بقى يا ريت ترخصى البس لان لبس البنات بقى غالى جدا و دى مشكلة فى كل بيت عنده بنات ههههههههههههههههههه مبرووووووووووووووووووك
يا مارووووووووو و بما انى معاكى فى الوزارة اشكرك على اختيارك معالى الوزيرة و اوعدك بحسن العمل و اداء الواجب سورى طولت على معاليكى ههههههههه




اوصفلك ايه ولا ايه
ده انا قلبى مليان كلام
لو هحكيلك عليه
هيدوب قلبك اواااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
alostaz
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
الجدي القط
عدد المساهمات : 1483
العمر : 28
المزاج : الحمد لله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28307

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الأربعاء فبراير 10, 2010 10:31 pm

ميرسى يا سعادة رئيسة الورزراء وان شاء الله نكون قد الثقه دى انا وبلال ومستنيين القرارات لتنفيذها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بيبو3000
عضو ذهبي
عضو ذهبي


ذكر
الجدي التِنِّين
عدد المساهمات : 1246
العمر : 27
المزاج : الحمد لله لا الهم بيدوم ولا الفرح بيدوم الحمد لله احسن من الاول كتير
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 29188

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الخميس فبراير 11, 2010 5:49 am

ميرسى جدا جدا سياده الوزيره \ مارو
ليا الشرف انك تختارينى انا ودودا فوزاره حل المشاكل
علشان انا بصراحه اتهريييييييت مشاكل
بس اتعودت على كده
انا القدوووووووووه
ايوا جاااى اى حد عنده مشكله ازمه شويه برد
معايا بردو حبوب للبرد
ههههههههههههههههههههههههه
الف الف مبروك عالوزاره يا سياده الوزيره
مستنى دفاتر المشاكل اللى هتتحل
ههههههههههههههههه

بلتو
وزير حل المشاكل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
همسه _حنين
عضو ذهبي
عضو ذهبي


انثى
الميزان الماعز
عدد المساهمات : 1304
العمر : 25
المزاج : الحمدلله
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28944

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الخميس فبراير 11, 2010 6:23 am

تعيش تعيش تعيش مارررررررررررررو


هى الى ماكلنا هى الى مشغلنا هى الى مقبضنا هى الى ..................

الف مبروك يامعالى الوزيره
وطبعا طبعا شرف للوزاره ان اكون واحده من الوزراء الى فيها دا اكيد هههههههههههههههههههههه

ميرسى يامارو ان اكون وزيره الشياكه والاناقه مره واحده ويارباكون عند حسن سياتك يامعالى الوزير وانا جهزه لستلم المنصب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
prences DndN
عضو فضي
عضو فضي


انثى
الجدي الحصان
عدد المساهمات : 522
العمر : 25
المزاج : coOoOoOool
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 28609

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الخميس فبراير 11, 2010 7:20 am

ربنا يخليكى يااااااااااااااااااااا احلى مارو

وبجد يشرفنى انى اكون وزيره معاكى
وووزيره الجمال دا كتير عليا وربنا
مش للدرجه يعنى ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تحيا الوزيره الجديده ماااااااااارو
يامدلعااااااااااااااااااانااااااااااااااااااااااا انتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr Horas
مشرف كرسى الاعتراف
مشرف كرسى الاعتراف



ذكر
الجوزاء الثعبان
عدد المساهمات : 2195
العمر : 27
المزاج : اعتزلت الشعر
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30015

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الخميس فبراير 11, 2010 7:55 am


1-وزير الشياكه والاناقه

2-وزير التنميه البشريه
3-وزير الثقافه
4-وزير الفكاهه والكوميديا
5-وزير الفن والتمثيل
6-وزير النكد والعكننه
7-وزيرالطعامه والحلاوه
8-وزير الجمال
9-وزير الدفاع عن المنتدي
10-وزير العلاقات الخارجيه
11-وزارة الجدعنه
12-وزارة حل المشاكل هههههههههههههههههههههه
13-وزارة القلب الطيب
14-وزارة التعاون


كدا عندنا 14 وزاره والوزيره مارو زودت اربع وزارات

بس ياريت اللي يشكل الوزاره بعد كدا يشكلها في التوبيك الاساسي
مش الاستفتاء وانا كاتب دا في الفكره الجديده

شكرا مارو الف شكر




ملعون يا هذا فقد كنت ملكا
ملعونة جواريه
ملعون سرحه وكرسيه
ملعونة احلامه وامانيه
ملعون هذا القصر ومن فيه
ملعونة يا ملكة الحب فالقلوب تدور
ملعون كل قلب به نور
ملعونة كل نفس تثور
علي حبيب خائن فتبا للجسور
التي تنقل الحب والخيانه
ملعونة قلوب النساء
ملعون داء بلا دواء
ملعونة يا حبيبتي يا بلهاء
ملعونة يا عارية الخلاء
ملعونة يا من تستتري بالهواء
شاف جاف لا يستر الا الانقياء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.trmuns.yoo7.com
pure spirit
عضو مؤسس
عضو مؤسس



انثى
الحمل الثعبان
عدد المساهمات : 2088
العمر : 27
المزاج : need to be happy
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30865

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   الخميس فبراير 11, 2010 3:23 pm


يا اهلا يا اهلا
انا والشيخ فى وزارة واحدة
دى هتولع
يا ناااااااااااااااس

منورنى يا شيخ
وميرسى يا وزتى مو ت موت

يلا زى ما بيبو جاهز لعلاج مشاكل البرد
انا والشيخ جاهزين
لازالة الهموم
واضحات احلى تربيون
اللى عاوز يضحك يتصل ب 090000000

ومحدش هيرد عليه بس عاتى بقى يا جماحة

منورة يا وزتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mr Horas
مشرف كرسى الاعتراف
مشرف كرسى الاعتراف



ذكر
الجوزاء الثعبان
عدد المساهمات : 2195
العمر : 27
المزاج : اعتزلت الشعر
الدوله :
المهنه :
الهوايه :
النقاط : 30015

مُساهمةموضوع: رد: وزاره ماتمت..........(نيو لوك)   السبت فبراير 13, 2010 2:11 am


هههههههههههههههههههههههه
منوره يا بيور
المهم يا شباب كدا انتخابات البنات خلصت
والفائزه كانت مارو وقامت بالفعل بتشكيل اول وزاره انتخابيه في منتدانا

واللي خسروا هما همس القلب وبيور
وان شاء الله الاتنين الحلوين دول هايخشوا بس بعد انتخابات الصبيان
يالا يا بنات ويا شباب انتظروا الوزراء الرجال




ملعون يا هذا فقد كنت ملكا
ملعونة جواريه
ملعون سرحه وكرسيه
ملعونة احلامه وامانيه
ملعون هذا القصر ومن فيه
ملعونة يا ملكة الحب فالقلوب تدور
ملعون كل قلب به نور
ملعونة كل نفس تثور
علي حبيب خائن فتبا للجسور
التي تنقل الحب والخيانه
ملعونة قلوب النساء
ملعون داء بلا دواء
ملعونة يا حبيبتي يا بلهاء
ملعونة يا عارية الخلاء
ملعونة يا من تستتري بالهواء
شاف جاف لا يستر الا الانقياء
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.trmuns.yoo7.com
 
وزاره ماتمت..........(نيو لوك)
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كلية تربية المنصورة  :: المنتديات العامه :: القسم العام-
انتقل الى: